SethEverman

SethEverman

Vor 7 Tage

hello here is the easiest way to create billie eilish's song "bad guy" from scratch. yes i actually used those items to create the sounds you are hearing. i am so sorry for this

Thank you so much for watching!

my social media:
TWITTER: twitter.com/setheverman
INSTAGRAM: instagram.com/setheverman
FACEBOOK: facebook.com/setheverman
DEwomen: dewomen.net/wname-setheverman

KOMMENTARE
SethEverman
SethEverman Vor 7 Tage
thank you so much for the support and nice comments! i guess i did the music too well, since it instantly got copyright claimed for using billie eilish's song. oh well
sammy4797
sammy4797 Vor 19 Stunden
Lmfaoooo
Lakhwinder Singh
Lakhwinder Singh Vor 21 Stunde
I guess Billie owns “we are number one” then...
UnstoppablePhoenix
UnstoppablePhoenix Vor Tag
One of the last comments on this here post woop woop
Vishal Farma
Vishal Farma Vor Tag
Sheey
FrolicClaws
FrolicClaws Vor Tag
This is probably the most liked comment by a youtuber!! Good job mate!
Dok_King.
Dok_King. Vor 9 Sekunden
То чувство когда пародия лучших оригинала
Շողեր Ջան
Շողեր Ջան Vor Minute
Where did you get that wig from??? I'm fr 💀😂
Berfin Işık
Berfin Işık Vor 5 Minuten
🤣🤣🤣
Victoria Hosmer
Victoria Hosmer Vor 6 Minuten
Watch with captions
Angel C
Angel C Vor 8 Minuten
Okay but can we get a link for that wig tho 👀
Wagwan Wagwan
Wagwan Wagwan Vor 10 Minuten
Why does it sound like the plants vs zombies garden warfare music
Kikiouchanel
Kikiouchanel Vor 11 Minuten
0:04 subtitle "schnitzel snap"
Lanceperez 0508
Lanceperez 0508 Vor 11 Minuten
This makes me want to buy the wig and the fan
Vizzio
Vizzio Vor 12 Minuten
tfw this video has more views than the original song LMAO
Cody NutKiss
Cody NutKiss Vor 15 Minuten
This is better than the real one
Rafa Suarez
Rafa Suarez Vor 17 Minuten
JAJAJA, C MAMUT
A Name
A Name Vor 19 Minuten
The melody sorta reminds me of plants vs zombies lol
Apple_ _Sauce27
Apple_ _Sauce27 Vor 20 Minuten
How many times am i gonna watch this😤
Psycrow
Psycrow Vor 22 Minuten
I would like to hear more of your music with the end twist being " we are number 1 " :D
Ali0The0King
Ali0The0King Vor 25 Minuten
0:40 lol i was listenting to the og on release and i thought of this meme
Redrebel
Redrebel Vor 27 Minuten
the ending was the best
Dragon Slaya x Gaming
Dragon Slaya x Gaming Vor 31 Minute
WE ARE NUMBER ONE
Amamda The_killer
Amamda The_killer Vor 31 Minute
I like this.
Mochi Kookie and tae
Mochi Kookie and tae Vor 33 Minuten
She should see this 😂
I don't know what I'm doing with my life ?
I don't know what I'm doing with my life ? Vor 37 Minuten
The captions are hilarious
Deborah
Deborah Vor 37 Minuten
It reminds me of "we are number one"
Awesomekidd 998
Awesomekidd 998 Vor 40 Minuten
0:40 Best Part
Galaxy Unifox
Galaxy Unifox Vor 41 Minute
They legit just played this on the radio 2 minutes ago 😂
lixo em Pessoa
lixo em Pessoa Vor 44 Minuten
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
another idiot
another idiot Vor 44 Minuten
This is what i meant when i say "trap"
Senpaicy
Senpaicy Vor 50 Minuten
the captions LOOOL
Zoe
Zoe Vor 51 Minute
Why do I love this
impaktrueno oof
impaktrueno oof Vor 52 Minuten
MARAVILLOSO
Nala 305
Nala 305 Vor 52 Minuten
I couldn't figure out who you remind me of, then I realised it's Nux from Mad Max
Simon & Corbin
Simon & Corbin Vor 54 Minuten
Somebody please make a full Bad Guy We Are Number One remix. For the love of God
Clash Bano
Clash Bano Vor 54 Minuten
we are number one :v
Zanz
Zanz Vor 56 Minuten
Never laughed thsi hard
Loyyts
Loyyts Vor 57 Minuten
Legend
Zoinkly Sprunkles
Zoinkly Sprunkles Vor Stunde
Bro, 7,2 million views in a week
초뮤ᅭ댜ᅵᅦᄆ가
초뮤ᅭ댜ᅵᅦᄆ가 Vor Stunde
At the end why did it sound like he was playing that meme "We are number one!" Idk
kurt
kurt Vor Stunde
do you know what i have to say about this? wig
emeraldwish
emeraldwish Vor Stunde
You are number one
Ashlee Bartlette
Ashlee Bartlette Vor Stunde
Have you ever noticed how DADDY he is with that wig
Galia Estreella
Galia Estreella Vor Stunde
Salio con madre jajajajaj xD
Space-cat Productions
Space-cat Productions Vor Stunde
NO!
Tali J
Tali J Vor Stunde
😂😂😂
Theo Larsonneur
Theo Larsonneur Vor Stunde
* Y o u ' r e a g e n i u s*
Jhonny Brandoms
Jhonny Brandoms Vor Stunde
*COUCH INTENSIFFIES* xD Lo escribí bien? :v
Shalom bsrd
Shalom bsrd Vor Stunde
Ohhhh god that so funny 😂😂😂😂😂
Ellis Scott
Ellis Scott Vor Stunde
I can't stop watching this someone help
Marijn Swemmers
Marijn Swemmers Vor Stunde
0:42 was we are nummer one
Loasty Toasty
Loasty Toasty Vor Stunde
Ok I’m just gonna say it the melody in “Bad guy” sounds like the melody in the opening of plants vs zombies I’m sorry
Eteroxic God
Eteroxic God Vor Stunde
The dude is Billie Eilish but in his own way ( ͡o ͜ʖ ͡o)
Amelia :3
Amelia :3 Vor Stunde
He He give more
Wørthless Møthėrfūckr
Wørthless Møthėrfūckr Vor Stunde
Is nobody gonna talk about the captions??
Yall ouche
Yall ouche Vor Stunde
Excellent !!!
Master Gamer
Master Gamer Vor Stunde
Seth Ellish
Filofas
Filofas Vor Stunde
We are number one
hiwaz seebo
hiwaz seebo Vor Stunde
Put the subtitles on they are so funny .
O.C Kasem
O.C Kasem Vor Stunde
SethEverman: *Playing (We are number one melody)* Me: "Hold up, WTF no one ever have done this before"
Why Homework
Why Homework Vor Stunde
He looks like Logan Paul with that wig and I love it
AssasinReputable
AssasinReputable Vor Stunde
Kinda felt like slu cooper 4 theme at first b4 the we are number 1
Trix
Trix Vor Stunde
Why Thit the last Melody sound like we ar numbber one
María Antonieta de Austria
María Antonieta de Austria Vor Stunde
El hermano gemelo perdido de Billie xD
Anthony Gwara
Anthony Gwara Vor Stunde
at the end you played we are number one lmfaoooooo.
Min Sugerra
Min Sugerra Vor Stunde
Who needs instrumental shit
Meryem Ertunc
Meryem Ertunc Vor Stunde
I live for this
S1NNER
S1NNER Vor Stunde
Here's the replay button. You are welcome 0:40 0:40 0:40
Chronosis Effect
Chronosis Effect Vor Stunde
He's like the acoustic version of Hitman: Never loses his targets/notes
Fazed XP
Fazed XP Vor Stunde
0:41 My brain: we are number one
꧁SrKaque꧂
꧁SrKaque꧂ Vor Stunde
Very cool Ghostemane.
Mathias Roux
Mathias Roux Vor Stunde
We are number one
Daniel Martinez
Daniel Martinez Vor Stunde
Billie Eilish is shit
super hot potato
super hot potato Vor Stunde
Cringe
super hot potato
super hot potato Vor 37 Minuten
Amethyst Crystal Gem my bro and before you try to roast his dog filter he is dead so he can’t be hurt by your sad words
Amethyst Crystal Gem
Amethyst Crystal Gem Vor 51 Minute
+super hot potato i mean, shouldn't have called someone's creation "cringe" lmaoo who is it then ??
super hot potato
super hot potato Vor 54 Minuten
Amethyst Crystal Gem wow that was so mean you bully lol it’s not even me in the pic
Amethyst Crystal Gem
Amethyst Crystal Gem Vor Stunde
that dog filter you use is cringe.
Mafalda Venes
Mafalda Venes Vor Stunde
Hahahah
Dave Erik
Dave Erik Vor 2 Stunden
NooOOOoHOHOHOHOO XDDD
Tudor Vanilla
Tudor Vanilla Vor 2 Stunden
We are number 1
Aziza Ahmed
Aziza Ahmed Vor 2 Stunden
this is so funny but the beats are exactly like the song
Black Hammer Productions
Black Hammer Productions Vor 2 Stunden
😂😂😂
YoungCoconut
YoungCoconut Vor 2 Stunden
If Kryoz was bald
SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE
SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE Vor 2 Stunden
Same dead eye look lmao
legsmadej
legsmadej Vor 2 Stunden
so thats where my wig went. thought it went to africa. turns out it just went to seth's house-
SavageXgirl
SavageXgirl Vor 2 Stunden
Wow this is amazing😂😍
omgad
omgad Vor 2 Stunden
Iiiiiii'm theeeee baaaaaaad guuuuuuyyyyy
Landei TV
Landei TV Vor 2 Stunden
I would watch it only for the we are number one at the end 😂👌
Настя Миракина
Настя Миракина Vor 2 Stunden
Genius
Asura Game
Asura Game Vor 2 Stunden
se solo su instagram mettessero un tuo link avresti il doppio di visualizzazioni
Kevser h
Kevser h Vor 2 Stunden
HUGOLA ?
Molten_ Cloud201
Molten_ Cloud201 Vor 2 Stunden
Just do more of this, Its a must
izzy burton
izzy burton Vor 2 Stunden
HOW HE TRANSITIONS INTO WE ARE NUMBER ONE MAKES ME CRY
Fetch 11
Fetch 11 Vor 2 Stunden
The captions tho
Techedcloud 75
Techedcloud 75 Vor 2 Stunden
I love when you say duh
Jiggle Mahballs
Jiggle Mahballs Vor 2 Stunden
I lost my mind at the couch part
Ihatemyselfsadface:c Pham
Ihatemyselfsadface:c Pham Vor 2 Stunden
0:39
Arvid Johansson
Arvid Johansson Vor 2 Stunden
I cried my eyes out when you smacked that couch laugh 😂
MilitaryWikia
MilitaryWikia Vor 2 Stunden
You won’t regret to read the subtittles
HavoK Gaming
HavoK Gaming Vor 2 Stunden
It ended to soon... Full version coming soon?
Joshua wilson
Joshua wilson Vor 2 Stunden
hey it's ghostemane
jeepercreepers9
jeepercreepers9 Vor 2 Stunden
How dare you just download the song and put it in your video?
Nessy Boi
Nessy Boi Vor 2 Stunden
We are number one was what i hear at the end
CrystalClown96
CrystalClown96 Vor 2 Stunden
I’m so mad at the we are number one reference 0:40 😂
l l
l l Vor 2 Stunden
"Duh"
Sniper !i
Sniper !i Vor 2 Stunden
THIS NEEDS AN AWARD HOLY SHIT Sarcasm!!!!! Lol its atually cool
Samuel peinado
Samuel peinado Vor 2 Stunden
Jajajajaja te mamaste. Pero estuvo buena.
Why do i shave my head? (Q&A)
02:54
SethEverman
Aufrufe 2 900 000
Childhood Crushes
9:27
Emirichu
Aufrufe 836 717
Lil Dicky - Earth (Official Music Video)
7:12
Lil Dicky
Aufrufe 15 682 722
I Tried on Japanese Sizes...ouch.
13:49
akidearest
Aufrufe 226 000
Hermitcraft 6: BEST OF GRIAN (Episodes 1-10)
10:14
Flinch w/ Blackpink
5:35
The Late Late Show with James Corden
Aufrufe 5 304 072
10 Products that Got Extreme Upgrades!
24:00
DOPE or NOPE
Aufrufe 1 692 811
You Had ONE JOB
12:14
SSSniperWolf
Aufrufe 1 396 278
i’ve never seen tydus cry before..
15:55
Jake Paul
Aufrufe 7 132 079
If insects had to introduce themselves.
3:00
CalebCity
Aufrufe 1 695 906
We Stayed In A Japanese Capsule Hotel
20:14
Tyler Williams
Aufrufe 7 013 388
The Try Guys Pimp Eugene's Ride | Part 1
14:48
The Try Guys
Aufrufe 2 620 018
Star Wars: The Rise of Skywalker - Teaser
2:04